Filtr cząstek stałych DPF lub FAP, a przede wszystkim jego cena, to najbardziej znienawidzone urządzenie w nowoczesnych dieslach

Niewiele osób zdaje sobie sprawę, że filtry cząstek stałych mają za zadanie eliminować ze spalin silników wysokopreżnych rakotwórcze substancje, w tym zwiazki sadzy. Gdyż po naszych ulicach jeździ coraz więcej samochodów wyposażonych w filtry cząstek stałych. Może też zdarzyć się (niestety, ma to miejsce często), że filtr DPF zapychany jest od sadzy, która nie została spalona w procesie dopalania. Filtr cząstek stałych http://dpf-warszawa.pl/ DPF lub FAP, a przede wszystkim jego cena, to najbardziej znienawidzone urządzenie w nowoczesnych dieslach. Czym jest filtr cząstek stałych? Filtr cząstek stałych ulega zapchaniu „ze starości” na skutek nagromadzenia dużej ilości popiołu. Przed regeneracją filtr poddawany jest oględzinom w celu oceny stanu fizycznego (filtr nie może być uszkodzony mechanicznie), stopnia niedrożności i kwalifikowany jest do regeneracji. Zapchany filtr DPF objawia się, mówiąc najogólniej, mniej sprawnym samochodem. Dlaczego filtry cząstek stałych się zapychają ? Żywotność filtrów cząstek stałych zależy od wielu czynników. Właściciele samochodów posiadających filtr cząstek stałych powinni specjalistycznie podchodzić do tego tematu i dbać o każdy szczegół. Zregenerowany filtr można odebrać osobiście w naszej pracowni, po wcześniejszym potwierdzeniu wykonania usługi przez pracownika. Filtry cząstek stałych niestety mogą się zapychać i narazić nas na duże wydatki. Zapchany filtr cząstek stałych – i co dalej? Wypalenie usprawnia filtr na poziomie 70%. Filtr cząstek stałych montuje się w samochodach z silnikiem Diesla. Filtry cząstek stałych, oczyszczające gazy spalinowe pojazdów wyposażonych w silniki diesla, są elementem układu wydechowego. Filtr ma postać przestrzennej struktury o bardzo dużej całkowitej powierzchni ścianek. W prawidłowo eksploatowanym i regularnie serwisowanym samochodzie z silnikiem Diesla filtr ulegnie zapchaniu. Specjalista z zakresu budowy i diagnostyki, a także przywracania sprawności filtrom cząstek stałych. Gorące gazy są w stanie cześciowo oczyścić filtr w optymalnych warunkach pracy (podwyższone obroty silnika, jazda pozamiejska). Sygnałem świadczącym o zatkaniu filtra cząstek stałych może być również po prostu zapalenie kontrolki, która wskazuje na przepełnienie sadzą. W autach wyposażonych w silniki wysokoprężne konieczne jest montowanie filtrów cząstek stałych. Jako potwierdzenie skuteczności procesu czyszczenia, filtr poddajemy pomiarowi przepływu powietrza przed i po regeneracji. Technologia stosowana przez naszą firmę pozwala zregenerować filtry cząstek stałych, które w procesie rekonstrukcji odzyskują swoje dawne właściwości do poziomu niemal fabrycznie nowego. Z zewnątrz filtr przypomina metalową puszkę. W rezultacie, filtr ulega zapchaniu. Zamiast z usług serwisu ASO korzystają z warsztatów trudniących się programowym lub mechanicznym usuwaniem filtrów cząstek stałych. Profesjonalnie zregenerowany filtr z dwuletnią gwarancją i protokołem potwierdzającym sprawność filtra zostaje wysłany do Państwa. Filtr umieszczany jest fabrycznie w układzie wydechowym silnika i ma za zadanie oczyszczać spaliny z cząsteczek stałych.